JAK OBJEDNAT
Vážení zákazníci, pro Vaše pohodlí, časové úspory a s respektem na Váš časový rozvrh, jsme pro Vás vytvořili objednávkový portál www.vytisknetesi.cz.
Tam můžete kdykoliv, i o víkendu nebo v noci vybrat nebo nadefinovat produkt, který potřebujete vytisknout.
Okamžitě zjistíte cenu zakázky, můžete vložit tisková data, která vám systém zdarma během cca pěti minut zkontroluje, a můžete objednat. Systém Vám potvrdí objednávku, která u nás přednostně a automaticky směřuje do výroby a to rovnou do tiskové fronty vybraného tiskového stroje.
Od Vás, kteří upřednostníte osobní mailovou komunikaci, přijmeme objednávky v písemné podobě.
Je třeba, aby objednávka splnila tyto náležitosti:
- u právnické osoby obchodní firmu
- adresu doručovací i fakturační
- jméno a příjmení objednávající osoby, kontaktní telefon a e-mail
- název souboru – název je povinen obsahovat název materiálu, finální rozměr v mm a název, motivu např.: banner450g_250x600_ golf.pdf
- přesný finální rozměr
- typ materiálu
- druh konečné úpravy technologii a způsob tisku
- způsob balení
- způsob odběru hotového výrobku
- způsob platby
- klauzule: Prohlašuji, že souhlasím s Obchodními podmínkami SRP s.r.o., které jsou dostupné na stránkách www.srp-reklama.cz
DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ K OBJEDNÁVÁNÍ:
- KALKULACE – PO TELEFONU NEPROVÁDÍME, kalkulace posíláme e-mailem a mají platnost pouze 1 měsíc
- OBJEDNÁVKA PO PŘEDBĚŽNÉ KALKULACI – pokud chcete předběžnou kalkulaci uplatnit, je třeba kalkulaci poslat spolu s objednávkou, při změně (snížení) počtu kusů v objednávce oproti kalkulaci je možné, že bude jiná (vyšší) cena za kus.
- V kalkulacích produktů počítáme s rozměry skutečně spotřebovaných materiálů (včetně tunýlků a spadů), nikoliv finálních rozměrů produktu. Pokud je toto v kalkulaci oproti objednávce jinak, může bát jiná cena.
- TISKOVÁ DATA jsou součástí objednávky a před předáním zakázky do výroby musí být řádně připravena – ve správném druhu souboru, ve správném barevném prostoru, ve správném měřítku, ve správném rozlišení a se správným názvem souboru, čímž předejdete možné chybovosti při výrobě Vaší zakázky. Viz PŘÍPRAVA TISKOVÝCH DAT VELKOPLOŠNÝ TISK a PŘÍPRAVA TISKOVÝCH DAT NA MALONÁKLADOVÝ TISK
- POLEPY V TEPLOTNÍCH PODMÍNKÁCH POD 12° C jsou bez záruky - viz TEPLOTNÍ PODMÍNKY PRO POLEP
- DRUH KONEČNÉ ÚPRAVY – uvádějte upřesnění veškerých detailů, které by možno po výrobě reklamovat – např. v objednávce bannerů uvádějte vzdálenost oček (30 - 50 cm standardně), zpevnění okrajů apod.
CO MOHU OBJEDNAT ?
- OBJEDNÁVÁM POLEP VÝLOHY NEBO AUTA - JAK MATERIÁL PŘIPRAVIT?
V případě objednání polepu na materiál, který patří kupujícímu nebo jinému subjektu, se kterým je kupující v obchodním vztahu – např. polep automobilu, výlohy, přelepy desek kupujícího, billboardových ploch apod., před lepením je třeba uvést povrh materiál do stavu způsobilého pro polep, tzn. materiál musí být řádně očištěn. Čištění povrchu před lepením případně odstraňování staré grafiky musí kupující předem objednat. Pokud není v době objednávky polepů seznámen se stavem způsobilosti pro polep, je produkční spol. SRP, s.r.o. na základě informací od techniků, kteří polep provádí, oprávněn naúčtovat kupujícímu, resp. připravit mu dodatečný rozpočet nákladů na očistění, jež se potom stává nedílnou součástí celé kalkulace nebo seznámit kupujícího se stavem povrchu, který není způsobilý k polepu a vyzvat kupujícího, aby závady nechal odstranit, protože se jedná o překážku k dokončení zakázkové výroby objednané kupujícím. Současně je zachováno právo spol. SRP, s.r.o. na vyúčtování prací spojených s objednávkou do okamžiku přerušení práce z důvodu této překážky a vyúčtování všech vícenákladů včetně prostojů s tím spojených.
TEPLOTNÍ PODMÍNKY PRO POLEP – polepy se mohou provádět pouze za teplotních podmínek nad 12° C, polepy v chladnějších podmínkách nedoporučujeme, provádíme je pouze na výslovné přání zákazníka a klient si je vědom, že tyto polepy není možno reklamovat. Při polepu automobilu v zimním období je nutná aklimatizace (pro vyrovnání teplotního rozdílu) cca 8 - 16 hodin, tedy počítejte s dřívějším představením auta do místa polepu, doporučujeme odpoledne přistavit – ráno realizace polepu v termínu domluveném s produkčním.
- JAK OBJEDNAT GRAFICKÝ NÁVRH?
Grafický návrh musí být vždy písemně objednán s vyčíslením ceny separátně od vlastní výroby.
Spolu s písemnou objednávkou grafického návrhu, dodejte přesné zadání a podklady pro jeho tvorbu: texty, případně fotografie, grafický manuál a jiné podklady. Před započetím práce na grafickém návrhu je třeba se písemně shodnout s produkčním na výši odměny za grafický návrh. V ceně za grafický návrh nejsou počítány náklady na pořízení autorských fotografií či obrázků nebo nákup fotografií z fotobank. Grafické návrhy předkládáme klientovi v počtu 2-3 návrhů, v ceně je počítáno úměrné množství korektur – za předpokladu, že klient dodal veškeré podklady, při neúměrném počtu korektur, kdy klient žádá změny v zadání oproti původnímu, klient navíc platí dtp práce/hodina dle platného ceníku. Je možné, že korektury budete řešit přímo s naším grafikem a ceny další výrobu zakázky opět s produkčním.
Upozornění: V případě tvorby objednaného grafického návrhu, tisk zakázky započne až po písemném schválení korektury kupujícím. Kupující si je vědom, že započetí na výrobě zakázky bude posunuto až do okamžiku od tohoto schválení. Pokud se kupující s produkčním nedohodne na vzhledu objednaného grafického návrhu, je kupující povinen uhradit náklady, které s tvorbou jeho grafického návrhu vznikly. Ani v případě zaplacení těchto nákladů, však nesmí kupující použít tento grafický návrh, za nějž byla zaplacena pouze nákladová cena, dále na jiné realizace, protože by došlo k porušení autorského zákona.
Grafický návrh neúčtujeme v případě, že si jej klient dodá sám (my provádíme pouze dtp), tzn. okótovaný layout s přesně definovanými typy, řezy a velikostmi písma, velikostmi a počty obrázků, a s přesně definovaným umístěním loga a jiných grafických prvků v přesně definovaném formátu.
Zaměřování před grafickým návrhem – např. u výloh nebo automobilů – pokud není přesný rozměr zadán klientem, jsou účtovány náklady (cesta, čas).
Mutace z graf. návrhu – např. u vizitek více jmen, různé typy katalogů, produktové letáky apod. - po schválení grafického návrhu klient schvaluje jednotlivé mutace, které jsou zpracovávány v hodinové sazbě dtp do schválení jednotlivých korektur. V případě velkoplošných tisků se v graf. návrzích často pracuje s daty v nižším rozlišení, takže zpracování do použitelné datové velikosti pro tisk (v ostrých datech) musí být započítáno jako dtp viz tabulka.
Pokud kupující nedodá tisková data nebo podklady k objednaným grafickým návrhům ve stanovené lhůtě, případně kvalita tiskových dat a grafických podkladů nebude dostačující pro výrobu dané zakázky, posouvá se konečný termín dodání zakázky o čas potřebný k opětovnému zařazení zakázky do výroby. Jestliže kupující bude na předem dohodnutém termínu trvat, technologický a proces umožní zakázku vyrobit za předpokladu odsouhlasení produkčního, kupující si je vědom úhrady vícenákladů spojených s přeorganizováním výroby. Tyto náklady mu musí být sděleny před započetím přeorganizované výroby ke schválení.
OBJEDNÁVÁM MALONÁKLADOVÝ ARCHOVÝ TISK – PORADÍTE MI?
Tiskneme v nejvyšší kvalitě na tiskovém stroji, který patří mezi špičku v ČR.
PŘÍPRAVA TISKOVÝCH DAT Malonákladový archový tisk
- Tabulka příkladů produktů, doporučených gramáží a použití nejobvyklejších materiálů
Produkt Papír Zkratka názvu materiálu Gramáž Laminace (doporučení) Vizitka Křída matná KM 300 - Kartička A7, kalendářík apod. Křída matná KM 300 Mat. Kartička DL, PF, pozvánka Křída matná KM 300 Mat. pohlednice Pohlednicový karton (líc pololesk, rub mat) PK 300 - Vstupenky (lze číslovat) Bezdřevý ofsetový papír BO 80 - Vstupenky (lze číslovat) - luxusní Křída matná KM 170 -200 - Papírová samolepka na archu do A3 Papírová samolepka PS ?? - Papírová samolepka s násekem (tvar náseku dle nabídky výrobce – www.rayfilm.cz a přání klienta, skladem nevedeme, dodává klient) Papírová samolepka PS 100 - Samopropisovací papír (např. inventurní nebo objednací listy, lístky do šatny) Samopropisovací papír ?? 60, 80 - Obálka DL, C5, C6, C4 Bezdřevý ofsetový papír DL, C5, C6, C4 80 - Hlavičkový, dopisní papír Bezdřevý ofsetový papír BO 80 - Brožura - obálka Křída matná KM 300 Mat. Brožura – vnitřní listy Bezdřevý ofsetový papír BO 80 - Brožura – vnitřní listy - luxusní Křída matná KM 100 - Brožura A4 s vazbou V1 na krátké straně Křída matná KM 100 - Jídelní lístek Křída matná KM 300 Mat., lesk – doporučujeme enkapsulaci * Atypické formáty – např. skládačka A4 na výšku až 5 stran za sebou Křída matná KM 170 -200 - Atypické formáty – např. skládačka A4 na šířku až 4 strany za sebou Křída matná KM 170 -200 - Kalendáře A4, A3 Křída matná KM 170 -200 - Kalendáře A4, A3 Křída lesk KL 170 -200 - * enkapsulace – oboustranná laminace, potištěný papír je v kapse z tvrdého lamina s přesahem – jako Občanský průkaz
Upozornění:
- Papíry v lesku jsou tenčí při stejné gramáži.
- Materiály v matu vedeme skladem i v lesku, v tabulce uvádíme matné materiály, protože jsou obvyklejší.
- Dopisní obálky s okýnkem nelze potisknout digitálním laserovým způsobem tisku.
- Materiál dodaný klientem-upozorňujeme, že na některé materiály nelze tisknout digitálním laserovým způsobem (např. grafickém papíru kovový povrch, dále obálky s okýnkem, některé druhy samolepek a fólií apod. ), při tisku na potisknutelný dodaný papír účtujeme 50 Kč (náklady na přenastavení formátu na tiskárně) a dále cenu za tisky makulatur (zkušebních tisků nutných k výrobě zakázky), proto je třeba klientem dodat rezervu – papír navíc – cca 10 archů
OBJEDNÁVÁM VELKOFORMÁTOVÝ TISK – PORADÍTE MI?
PŘÍPRAVA TISKOVÝCH DAT Velkoplošný tisk
- Tabulka příkladů produktů, doporučených gramáží a použití nejobvyklejších materiálů
produkt materiál Zkratka názvu materiálu Gramáž/tloušťka laminace Billboard Bill. papír BBS 115 g/m2 - Billboard banner B 450-650* - Billboard Samolepicí fólie SF 10 0 mic. -,Mat., satén Megaboard-fasáda Banner B 450-550 g/m2 - Megaboard-fasáda mesh** M 240-370 g/m2 - Autoplachta banner B 650-900*** Vždy tekuté lamino Reklamní plachta banner B 450-650* -, tekuté lamino Reklamní tabule - potisk desky PVC - desky D-PVC-2 (až 10) 2-10 mm**** Reklamní tabule – ALUBOND - potisk desky ALUBOND - pevnější deska s hliníkovou vrstvou D-ALU-2 (až 4) 2-4 mm**** - Reklamní tabule – POLYCARBONAT- potisk desky POLYCARBONAT – komůrková deska D-PC-4,5 (až 16) 4,5-16 mm**** - Reklamní tabule – KAPPA- potisk desky pouze pro interiér KAPPA – line – povrch papír
KAPPA – plast – povrch PVCD-KAP-3 (až 10) 3-10 mm**** - Reklamní tabule – POLYPROPYLEN- potisk desky POLYPROPYLEN – mikronda - komůrková deska D-PP-3 (až 10) 3-10 mm**** - Reklamní tabule – PLEXI- potisk desky PLEXI – ACRYLAT (PMCA) D-AC-1,5 (až 20) 1,5-20 mm**** - Reklamní tabule - polep desky (VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ) potištěnou samolepicí fólií PVC + SF (+tisk solvent = vyšší stálobarevnost) D+SF VIZ VÝŠE UVEDENÉ Mat., lesk Samolepka exteriér/ interiér Samolepicí fólie SF 3 – SF 10 Mat., lesk, satin Poster Papír - CLV, BBS, poster P-CLV, P-BBS, P-Pap 115, 135, 150, 200 g/m2 - Fotografie Fotopapír P-F 270, 300 g/m2 -,mat., lesk, satin Obraz Canvas - plátno CAN 280, 440 g/m2 -, tekutá Okenní grafika Samolepicí fólie ONE vision - Windows SF-W 50 – 80 mic. Speciální Windows lam. Vlajka, muší křídlo Vlajkovina PES 110 T-PES 110 g/m2 - Koberec Koberec PES K-PES - - Textilní dekorace – do šíře role 5m Airtex T-Air 280 g/m2 - Textilní dekorace - sublimace Satén, Pavel T-Sat, T-Pav 170, 200 g/m2 - *Použití gramáže záleží na nárocích na pevnost, u billboardu banneru v 650 gramáži se používá při extrémním nároku na pevnost.
**Mesh (síťovina) – výběr dle požadavku na propustnost světla a větru – mesh hustý, střední a řídký (nemusí záležet na gramáži).
***900 gramáž u autoplachty se požívá pouze pro kurtnové návěsy.
**** Použití tloušťky materiálu záleží na nárocích na pevnost, umístění exteriér-interiér, způsob montáže, a velikosti materiálu.
JAK PŘIPRAVIT TISKOVÁ DATA?
PŘÍPRAVA TISKOVÝCH DAT
Velkoplošný tisk- tisk z rolových materiálů, např. bannery, billboardy, plakáty, tisk na desky, na plexi,…
Plotter – řezaná grafika ze samolepicích fólií
Malonákladový archový tisk - tisk na arch, např. vizitky, brožury, kalendáře,…
JAK DODAT TISKOVÁ DATA?
PŘEDÁNÍ TISKOVÝCH DAT
Tisková data jsou součástí objednávky. Přijímáme tisková data pouze v těchto formátech PDF a TIFF více viz druh souboru.
- E-MAILEM - data je možné přiložit k objednávce do e-mailu ale max. do 10 MB
- PŘES VEŘEJNÁ DATOVÁ ÚLOŽIŠTĚ NA INTERNETU – např. www.uschovna.cz, www.uloziste.cz, www.ulozto.cz aj., prosím, neheslujte. Upozornění: Úložiště EDISK neumožňuje stahovat více souborů současně, při posílání více souborů zvolte tedy jiné úložiště.
- MOHU VIDĚT VZOREK ZAKÁZKY?
Vzorování je třeba písemně objednat na produkci a vzorování hradí klient. Pokud si budete přát měnit barevnost zakázky během tisku – tzv. úpravu dat v tiskárně, je to samozřejmě možné, upozorňujeme, že toto je také placená služba a je ji třeba předem domluvit s produkcí.
- MOHU PROVÉST ZMĚNY VE VÝROBĚ ZAKÁZKY PO JEJÍM ŘÁDNÉM OBJEDNÁNÍ?
Objednávka zakázky po jejím řádném přijetí je produkčním zadána do výroby a změny zadaných parametrů kupujícím jsou možné pouze po písemné dohodě s produkčním, který ocení případné vzniklé náklady dle stavu zakázky ve výrobě. Změna množství oproti původní objednávce (doobjednávka) je produkčním vedena jako nová objednávka a může být fakturována zvlášť.
Změna termínu - zkrácení termínu - oproti původní objednávce je možné pouze po písemné dohodě s produkčním a jeho schválením, zda je to vůbec možné. Produkční ocení vzniklé náklady a informuje o nich kupujícího.
Storno zakázky je možné pouze písemnou formou. Produkční zakázku ve výrobě zastaví a ocení vzniklé náklady, informuje o nich kupujícího a kupující je povinen je uhradit – dle stavu zakázky ve výrobě – do výše 100 % sjednané ceny.
- JAK BUDE ZAKÁZKA ZABALENA?
Osobní odběr
- Rolové materiály zabalení rolky do streč fólie – v ceně zakázky
- Deskové materiály zabalení desky do streč fólie – v ceně zakázky
Veškeré jiné způsoby balení krabice, tubusy, balení po částech dle rozdělovníku, aj. je nutno vyspecifikovat v objednávce.
Pokud máte požadavek na prohlédnutí zakázky při převzetí, uveďte tak do objednávky, takto předejdete zbytečné manipulaci s vybalováním zakázky a zkrátíte svůj čas během expedice.
Doručení zakázky
Pokud kupující neobjednal jinak, je zakázka standardně balena a odeslána tak, aby se v průběhu dopravy přešlo jejímu poškození. Rolové materiály balíme do tubusů nebo krabic, velké role např. 3 nebo 5 metrové textilie či bannery, které nesmí být poskládány, jsou namotány na návince a zabaleny do bannerové fólie. Velké fasádní bannery skládáme do kostky obalené bannerem. Deskové materiály jsou baleny do kartonů nebo krabic, papírové deskové materiály jsou navíc proloženy pevnou deskou, aby nedošlo k prolomení při ohybu. Billboardy jsou baleny do krabic v příslušném počtu dle rozdělovníku.
Cena za balení a expedici musí být vždy součástí kalkulace, kterou zasílá produkční společnost SRP, s.r.o. kupujícímu k odsouhlasení.
Expedice zakázek
MOHU SI ZAKÁZKU VYZVEDNOUT OSOBNĚ?
Ano – dle objednaného produktu.
VÝDEJ ZAKÁZEK
SRP s.r.o., Podnásepní 1d, Brno
MOHU SI ZAKÁZKU NECHAT POSLAT? JAK?
GLS/DPD:
doručení do 24h
rozměr max: 2 m
váha max: 30kg
NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY nad 2m, nad 30kg
Toptrans:
doručení do 24h
Výpočet ceny Toptrans